luni, 10 mai 2010

Guacamole, cum imi place mie



In sfarsit, dupa ce ne stiam de pe forumuri de mai bine de un an, am reusit sa ma intalnesc cu Criss si cu frumosul Alex.Mi-a facut mare placere sa povestesc cu ei.Alex e un frumos, foarte cuminte si bine crescut, iar Criss, draguta si tare placuta.Va mai astept pe la noi.

Pentru vizita lor am facut felii de bagheta cu guacamole, si altele cu un sos mai condimentat, la cuptor.

Guacamole este o crema de avocado, cel putin asa il percep eu, de origine mexicana.
Initial el se facea dintr-un avocado bine copt, sare si din zeama de lamaie.Intre timp fiecare si l-a adaptat-o gusturilor personale, asa cum am facut si eu, si pe langa avocado si suc de lamaie mai folosesc branza degresata si putina ceapa.
Se pune branza, avocadoul curatat, sarea ceapa si zeama de lamaie intr-un robotel si se amesteca pana capata consistenta dorita.Mie imi place pasta.De cele mai multe ori pun pe fiecare felie de paine cu guacamole, rosii taiate cuburi, dar de aceasta data am pus muguri de pin, prajiti putin in tigaie fara grasime.

E foarte, foarte bun, cel putin noua ne place mult de tot, si e si foarte sanatos.

13 comentarii:

  1. Multumim de complimente si de tratatie. Intr-adevar e foarte buna reteta aceasta. Eu am incercat guacamole doar cu sare si lamaie insa nu pot spune ca mi-a placut. Dar asa cu branza de vaca si muguri de pin e un adevarat deliciu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Geta, ma bucur mult ca-ti place.Sa-mi spui parerea ta, daca o incerci.
    Criss, ma bucur ca ti-a placut, cat despre vizita, sper sa mai veniti.
    Va pup si va doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. asa este intr-adevar mai buna.simpla nici mie nu imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pansy, avem gusturi comune.
    O dupa amiaza frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce interesanta e reteta, am sa o incerc si eu, eu fac cu multe condimente mexicane si smantana. mi-ai facut o pofta. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. superba combinatie,trebuie sa o incerc,poate-i place si lui iepu...lui ii dau crema de avocado cu piure de cartofi si-i place...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, ma bucur mult ca vrei s-o incerci.Sa-mi spui daca ti-a placut.
    te pup si eu si-ti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Alisuc, cu cartoooofiii.Nu m-am gandit dar cu siguranta mi-ar place.
    Pup Iepu si pe voi si va doresc o zi tare faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mimi multumesc, ma bucur ca-ti place.
    O saptamana faina sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesantă combinaţia. Aveţi un blog tare apetisant. :) Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Adelina bine ai venit pe blogul meu.Iti multumesc pentru apreciere si ma bucur ca-ti place reteta.
    Toate cele bune si tie.By the way eu sunt Yvonne, deci "tu".

    RăspundețiȘtergere