vineri, 1 aprilie 2011

Muffins cu branza si smochine



Cand am citit reteta asta in cartea mea de muffinsi, am fost mega incantata. Am incercat-o, ne-au placut, dar nu-s " to die for ". Cu toate astea sunt multumita ca am vazut despre ce e vorba.

- 200 g smochine uscate

- 200 g faina

- 200 ml suc proaspat de portocale

- 2 lingurite praf de copt

- 150 g zahar

- 250 g branza slaba de vaca

- 80 g unt moale

- putina sare

- un ou

Se taie smochinele cubulete. Zeama de portocale se incalzeste si se toarna peste smochine. Acoperite se lasa sa stea cam 15 min. Se omogenizeaza faina si praful de copt. Untul moale se bate cu zaharul, sarea si branza. Se adauga oul. Apoi faina cu praful de copt, smochinele si zeama de portocale. Se toarna aluatul in forme si se baga la cuptor pana se auresc.
Smochinele se pot inlocui, fie cu caise uscate, fie cu stafide, sau curmale.

untul batut cu zahar si sare



adaugata si branza



pus si oul



faina cu praful de copt



smochinele si zeama de portocale



aluatul in forme



si muffinsii



sectionati

10 comentarii:

  1. daca-s cu smochine uscate sigur imi plac!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta combinatia,dar si delicioasa!!!
    puppp si weekend fain!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai zis branza si smochine?
    Deliciu suprem!
    Vezi ca sunt deja la usa :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am folosit niciodata smochine la dulciuri ,dar e o idee buna,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai Micul ce superrrr arata!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alisuc, cu multa placere pentru tine.
    Mirela, multumesc.
    Alina, te astept cu mare, mare drag.
    Yaya, nici eu nu folosisiem pana acum, decat smochine proaspete.
    Alynusa, multumesc.
    Va pup si eu cu drag si va doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Branza si smochine? e pe gustul meu,eu nu as apuca sa le pun ca le-as manca dinainte :-)))pupicei,foarte faine ti-au iesit

    RăspundețiȘtergere
  8. Doinitza multumesc.Cu multa placere te-as servi.
    Te pup si-ti doresc duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nela, multumesc mult scumpo.
    Te pup si-ti doresc duminica placuta in continuare.

    RăspundețiȘtergere