luni, 18 aprilie 2011

Risotto cu ruccola si patrunjel



Risotto, imi place la nebunie. Aproape cu orice. Asa ca am sa incerc toate retetele de risotto gasite in " secretele bucatariei ". Este singurul fel aprope de orez, pe care il mananca si Miculinul.

- 1 ceapa

- 2 catei de usturoi

- 1 lingura de ulei de masline

- 100 ml vin alb sec

- 250 g orez cu bob rotund

- 800 ml supa de legume, la mine a intrat 1 l

- sare, piper

- 1 legatura patrunjel

- 1-2 legaturi ruccola

- 80 g parmezan proaspat ras, eu nu am pus

- 50 g unt, eu nu am pus

Se incinge uleiul si se calesc ceapa si usturoiul. Se adauga orezul si se lasa pana devine sticlos. Apoi se stinge cu vin. Se lasa pana se evapora tot vinul, apoi se adauga cate un polinic de supa de legume, amestacnd mereu. Nu se adauga urmatorul polonic, pana cel precedent nu a fost absorbit. Se curata rucola si se opareste impreuna cu patrunjelul. Se scoate din apa si se baga in apa cu gheata. Apoi se mixeaza cu un catel de usturoi si cu putin ulei de masline. Acest pesteo de ruccola se adauga peste orez. Se finiseaza cu unt si parmezan.

ceapa si usturoiul la calit, eu am folosit ceapa verde



adaugat si orezul, eu nu am avut rabdare sa se faca tot sticlos, pentru ca se cam lipea



pus vinul



cate un polonic de supa



ruccola si patrunjelul macinate



si risotto

10 comentarii:

  1. rucola e preferata noastra,mancam salata ori de cate ori o avem in casa,asa o reteta cu orez cred ca mi-ar place mult,o incerc,o saptamana usoara

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place orezul, oricum ar fi la nebunie...prefer orez de multe ori ca si garnitura decat cartofi... foarte buna reteta! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ca eu n-am facut inca niciodata risotto.nu m-am invrednicit inca.asa ca te premiez de Paste cu niste premii simpatice,poti sa treci pe la mine sa le ridici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicios!!..
    Un premiu te astepta pe blogul meu!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Yaya, ma bucur mult ca vrei sa incerci.Sa pui multa ruccola.
    Adela, mul;tumesc.
    Pansy, eu sunt mare fan risotto.
    Felis, Pansy multumesc mult ca v-ati gandit la mine.
    Va pup si va doresc o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un premiu oferit din inima- te asteapta pe blogul meu!
    Sarbatori cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Micule iar vii cu o bunaciune !O zi cat mai placuta !

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina, multumesc mult.Sarbatori fericite si tie alturi de cei dragi.
    Nela, ma bucur mult ca-ti place.Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place rizoto....il fac si consum cu multa placere!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Janet, suntem pe aceeasi lungime de unda.
    O zi buna si tie.

    RăspundețiȘtergere