luni, 30 mai 2011

Altfel de prajitura cu ananas



Adica are ananas in blat, si nu in crema. Curioasa cum sunt, am incercat-o. Dezamagirea a venit din faptul ca nu e aromat blatul ( poate pt. ca am folosit compot ), dar a urmat bucuria, ca e tare pufos, ud si bun. Deci probabil rolul ananasului nu e cel care mi-l inchipuiam eu, dar un rol are cu siguranta, pentru ca a fost tare buna prajitura. O voi mai face, cu siguranta, dar am sa folosesc ananas proaspat.
Reteta din " blikk nok konyha ".

pentru blat

- 4 oua

- 120-130 g compot de ananas

- 150 g zahar

- 1 pliculet zahar vanilat

- putina sare

- 250 g faina

- 100 g nuca macinata

- 2 lingurite bicarbonat

pentru crema

- 200 ml frisca

- 500 g branza de vaci

- zahar praf dupa gust si dupa ce frisca folositi

- coaja rasa de lamaie

Se bat galbenusurile cu 1/2 din cantitatea de zahar, vanilie, si sare. Se adauga compotul de ananas scurs de zeama si blenduit cu mixerul bat. Apoi se adauga faina amestecata cu nuca macinata si cu bicarbonat, apoi albusurile batute spuma cu cealalta jumatate de cantitate de zahar. Se toarna aluatul in tava unsa si tapetata si se baga la cuptor pana trece testul scobitorii.
Se raceste si se unge cu crema facuta din branza amestecata cu frisca batuta, zahar dupa gust si coaja de lamaie. Se orneaza cu ciocolata topita.

galbenusurile batute in care se adauga ananasul blenduit



faina, nuca macinata si bicarbonatul



albusul batut



inainte de cuptor



dupa cuptor



ingredientele pentru crema, mai putin frisca



cu frisca



si prajitura gata



de aproape

8 comentarii:

  1. Ce eleganta eeee
    Esti nemaipomenita draga mea...felicitari!
    Te pup si iti doresc o saptamana linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata. Cred si eu ca a fost tare buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte deliciosa ! foarte bine arata! Am facut si eu cu fructe in blat si mi-a placut la nebunie nu mai era necesar sa insiropez ... O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. apetisanta prajitura asta ! si sigur aromata!

    RăspundețiȘtergere
  5. No,vreau si eu!!!!!!!!!imi place ananasul in torturi si prajituri ,iar amestecat cu frisca si branza e un deliciu pe deasupra mai are si prestanta pe farfurie

    RăspundețiȘtergere
  6. arata super,e de icercat asa cum spui si tu cu ananas proaspat,dar sui cu compot cred ca as face daca ma gandesc mai bine,o seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc tare mult, sunteti dragute de fiecare data si va multumesc.
    Va pup si va doresc o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu mare drag te invit sa raspunzi provocarii Dulce Romanie, pe care luna aceasta o gazduiesc pe blog-ul meu.. Ingredientele provocarii sunt menta si ciresele... 2 ingrediente pline de inspiratie, zic eu :). Multumesc anticipat .. O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere